SENJAK DUA MENJAK PUTUS TUNANG NIE KENAPA ELFIRA ROY NIE KAT MANA TU NAMPAK MACAM HASPITAL JERRR


Selamat datang ke video chennal informasi informasi,gaya hidup,hiburan,seram,sedih.fakta fakta menarik serta kejadian aneh tapi nyata dan lucu yang terdapat di dunia ini .dan lain lain lagi.

Jika anda tidak mahu membacanya anda terus scroll menonton video ini

Jom kita saksikan kisah update cerita Elfira,Sebelum kita memulakan jom kita saksikan penerangan siapakah beliau ini.Nurul Elfira Loy binti Ahmad Sabri nama pentas Elfira Loy merupakan seorang pelakon remaja Malaysia. Dia yang dilahirkan pada 8 Mac 1994. Dia yang terkenal dengan watak popular dalam Cinta Itu Buta , Persis , Biar Mimpi Sampai Ke Bintang , Selaginya Ada Cinta dan Chinta. Beliau popular menerusi watak Qalesya dalam drama bersiri Qalesya yang ditayangkan sepanjang bulan Ramadhan di Astro Prima pada tahun 2009 dan 2010.

Elfira Loy memakai baju hitam putih dan memakai tudung warna putih.ketika menyertai beberapa siri jelajah expo,pengacara dan pelakon Elfira Loy jatuh sakit di kuching sarawak.Difahamkan beliau berada dibumi kenyalang itu kerana menyertai expo mood republik.Elfira Loy tiba tiba mengalami masalah semput sehingga tidak dapat datang pada saat akhir walaupun sudah tiba di negari itu.semoga anda terus terhibur dengan kisah cerita ini ,tontonlah cerita ini sampai ke penhujungnya supaya anda ketahui jalan cerita ini.

Anda juga boleh scroll dibawah ada lagi cerita yang menarik buat anda tonton bersama sama keluarga dan rakan2, Anda juga boleh share di fb atau dilaman sosial yang lain. Jika ada sebarang cadangan atau pertanyaan boleh berhubung dengan admin web ini NAK TANYA BETUL KE TAK.

Terima kasih kerana sudi menonton kisah cerita yang dipaparkan sekian.

Jangan lupa like Fb fanpage kami dibawah.

Comments

Popular posts from this blog

MOMENT YANG MENYENTUH JIWA ..SIKAP MULIA SEORANG ISLAM PATUT DI CONTOHI.KAU BALING ROTI AKU CIUM ROTI ITU

10 Trend Tudung Yang Wanita di Malaysia Patut STOP Pakai Pada Tahun 2018

Kisah misteri pemilik rumah hantu pondok indah