NAK CARI DUIT NAK TOLONG RINGAN PERBELANJAAN MAK AYAH HARI PERTAMA KERJA DI MD BOLEH DIA BOSS BUAT MCM NIE KAT STAFF CANTIK BOLEK NIE


Kita semua pasti ada yang pengalaman kerja di kedai-kedai seperti McD, kedai baju, pasar raya dan sebagainya. Ada yang sudah buat kerja sampingan cam ni bila masih bersekolah. Ada yang kerja jadi full time bila sudah keluar dari sekolah. Apa-apa pun pengalaman ini sangat menakjubkan kerana dapat kerja bersama kawan-kawan dan main sekali.

Untuk orang yang masih baru masuk buat kerja, pasti ada banyak benda masih tidak pandai buat dan perlu belajar kan. Ada yang dapat buat dengan baik tapi ada yang perlu masa yang lebih lama sikit untuk buat sesuatu supaya jadi lebih baik. Kecekapan setiap orang adalah tidak sama. Tapi ada yang sikit-sikit jer dah kena marah oleh majikan atau manajer. Walau bagaimana pun, kita mesti belajar dari kesilapan kita dan berusaha untuk mencapai kejayaan dalam bidang kita masing-masing.

Perkara cam ni juga berlaku kat atas seorang gadis Kat luar negara. Gadis tu ialah orang baru yang baru masuk dan buat kerja di sebuah kedai makan McD. Oleh sebab masih orang baru, banyak yang kena buat masih tidak begitu pandai sehingga gadis ini dimarahi manajer. Lihat apa yang gadis ini berkata kepada manajer tu. Gadis tu berkata: Tau siapa saya? Manager tanya siapa dia. Lihat apa yang gadis tu jawab buat manajer tu ternganga. Saksikan video di bawah.

Comments

Popular posts from this blog

MOMENT YANG MENYENTUH JIWA ..SIKAP MULIA SEORANG ISLAM PATUT DI CONTOHI.KAU BALING ROTI AKU CIUM ROTI ITU

10 Trend Tudung Yang Wanita di Malaysia Patut STOP Pakai Pada Tahun 2018

Kisah misteri pemilik rumah hantu pondok indah