Seekor buaya RAKSASA berjaya ditangkap. Namun apabila dibelah perutnya membuat seluruh penduduk terlopong!


Komen tentang video : (atau scroll ke bawah terus tonton video)

Penduduk di kampung telah berjaya menangkap seekor buaya yang besar. Mereka tidak tahu apa yang telah dimakan oleh buaya tu, dan takut buaya tu akan serang manusia, berputus untuk membunuh dan belah perut buaya itu dan tengok apa yang ada kat dalam perut buaya. Selepas perut buaya dibelah, apa yang mereka jumpa buat seluruh penduduk kampung terlopong! Saksikan video di bawah (scroll ke bawah untuk tonton video) untuk mengetahui info yang selanjutnya. Buaya adalah haiwan yang sangat ganas. Ia makan daging bukan tumbuhan. Oleh itu, kalau buaya sudah lapar, akan cari mangsa di sekeliling seperti rusa, lembu, harimau dan sebagainya untuk dimakan. Mulut buaya sangat kuat, ia dapat pecahkan tulang haiwan dengan cepat. Kalau digigit buaya pasti habislah, lebih-lebih lagi buaya yang sedang lapar, nak lari pun bukan senang.

Ada juga pernah dengar kes di mana buaya makan manusia. Kejadian seperti ini sangat buat orang terkejut! Untuk mengelakan daripada diserang oleh buaya, biasanya banyak orang kalau jumpa buaya akan terus membunuh buaya yang dijumpa. Ini kerana kalau buaya sudah dibunuh, manusia akan rasa senang hati sebab buaya sudah mati dan tidak ada buaya lagi. Itu lah sebabnya manusia kalau jumpa buaya akan terus bunuh.

Jom saksikan video di bawah. Seekor buaya RAKSASA berjaya ditangkap. Namun apabila dibelah perutnya membuat seluruh penduduk terlopong!

Sila tonton video

Comments

Popular posts from this blog

MOMENT YANG MENYENTUH JIWA ..SIKAP MULIA SEORANG ISLAM PATUT DI CONTOHI.KAU BALING ROTI AKU CIUM ROTI ITU

10 Trend Tudung Yang Wanita di Malaysia Patut STOP Pakai Pada Tahun 2018

Kisah misteri pemilik rumah hantu pondok indah