Pada Mulanya Disangkakan Ombak Besar, Rupa-rupanya ...saksikan!


Benda yang buat banyak orang mengejutkan! Orang ramai yang sedang main di tepi pantai dikejutkan dengan adanya benda yang seolah-olah ombak besar datang mendekati pantai. Tapi lepas lihat dengan teliti, rupa-rupanya benda tu bukan ombak besar.. tapi.. Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus, untuk mengetahui info yang lebih lanjut.

Sedikit info tentang pantai: Beberapa perkara yang dapat buat banyak orang rasa nak menjerit pada "musim panas" lebih daripada menyerap beberapa sinar dengan aroma air garam di udara dan pasir antara jari kaki anda. Menurut Agensi Perlindungan Alam Sekitar, Amerika mengambil kira dua bilion lawatan ke pantai setiap tahun.

Tetapi ia bukan semua tentang keseronokan di bawah matahari (maaf). Hujung minggu pantai yang santai boleh berubah menjadi masam dengan hanya satu gelombang penyangak atau satu makhluk laut marah. Walaupun hari-hari pantai yang paling buruk berakhir dengan sedikit lebih daripada selaran matahari yang memerlukan rendam baik dalam gel aloe vera, kecederaan yang serius adalah lebih biasa daripada yang kami ingin percayai. Kalau main di pantai pun perlu jaga keselamatan. Orang yang tidak pandai berenang tidak boleh pergi ke tempat yang sangat dalam, kalau tidak nanti akan dibawa ombak ke laut.

Jom sama-sama kita tonton video di bawah. Pada Mulanya Disangkakan Ombak Besar, Rupa-rupanya...saksikan!

Comments

Popular posts from this blog

10 Trend Tudung Yang Wanita di Malaysia Patut STOP Pakai Pada Tahun 2018

Kisah misteri pemilik rumah hantu pondok indah

MOMENT YANG MENYENTUH JIWA ..SIKAP MULIA SEORANG ISLAM PATUT DI CONTOHI.KAU BALING ROTI AKU CIUM ROTI ITU