Kru tv3 terkejut melihat kehadiran orang bunian dikawasan itu..lihat apa yang terjadi amat menakutkan



Tengah malam, kru tv3 buat program kat kawasan yang agak menakutkan. Kru tv3 terkejut melihat kehadiran orang bunian dikawasan itu..lihat apa yang terjadi amat menakutkan. Anda boleh scroll ke bawah tonton video terus.

Sedikit info tentang TV3. TV3 adalah saluran televisyen swasta, bebas dari udara yang dimiliki dan dikendalikan oleh Media Prima Berhad, konglomerat Malaysia. Ia mula menyiarkan pada 1 Jun 1984. Kini ia menyiarkan 24 jam sehari. Pada tahun 2013, TV3 kekal sebagai stesen televisyen yang paling banyak ditonton di Malaysia, walaupun penonton menonton televisyen yang semakin lemah, disebabkan oleh penembusan saluran kakaknya yang tinggi, TV RTM Percuma, TV Berbayar dan pelepasan percuma, televisyen digital ke udara.

Sejak pelancarannya, TV3 telah menjadi stesen televisyen terkemuka di Malaysia dan telah dua kali mencapai 51% daripada jumlah penonton, bahagian tertinggi yang pernah dicapai oleh sebuah stesen televisyen Malaysia. Dari segi pendapatan pengiklanan, syarikat mengekalkan kedudukan kepimpinannya dan terus menghasilkan pertumbuhan pendapatan yang kukuh dari iklan. TV3 terus meningkatkan peralatannya untuk pengeluaran dan transmisi, dan para pekerjanya menerima pendedahan dan latihan berterusan dalam pengeluaran televisyen.

Kali ini, lihat apa yang dibuat oleh kru tv3. Kru tv3 terkejut melihat kehadiran orang bunian dikawasan itu..lihat apa yang terjadi amat menakutkan. Jom saksikan video di bawah.

Comments

Popular posts from this blog

10 Trend Tudung Yang Wanita di Malaysia Patut STOP Pakai Pada Tahun 2018

Kisah misteri pemilik rumah hantu pondok indah

MOMENT YANG MENYENTUH JIWA ..SIKAP MULIA SEORANG ISLAM PATUT DI CONTOHI.KAU BALING ROTI AKU CIUM ROTI ITU